همراه عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سایت ما به دقت ملاحظه فرمایبد.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از این سایت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی ویژه امکان دارد ما برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

ما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کنیم.

دیجیتال مارکت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجیتال مارکت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

 

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.digitalmarketiran.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت ما هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از  www.digitalmarketiran.ir, و همچنین تلفتن 09364412010 نداریم.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

ما به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهیم.

 

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

دیجیتال مارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دیجیتال مارکت محفوظ است. با توجه به قیمت پایین محصولات دیجیتال مارکت هدف ما رساندن گوشی به دست مصرف کننده نهایی است. لذا بعد از ثبت سفارش خریدار موظف است به ازی هر گوشی یک کد ملی برای ما بفرستد‌ در غیر این صورت سفارش لغو میگردد.شماره واتساپ جهت ارسال تصویر کارت ملی 09364412010 می باشد

خسارت در هنگام حمل و نقل

دیجیتال مارکت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که  هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است . روش حمل و نقل ما به صورت پست پیشتاز و پست پیشتاز + بیمه مرسوله و ارسال از طریق تیپاکس می باشد.مسولیت انتخاب هر کدوم ار روش های فوق بر عهده مشتری می باشد. هزینه پست پیشتاز یدون بیمه 37 هزار تومن پست با بیمه 30 هزار به علاوه 0.002 مبلغ کل گوشی می باشد . برای ارسال با تیپاکس مبلغ 20 هزار تومن از مشتری بابت بسته بندی دریافت می شود و هرینه نهایی در مفصد و یر عهده مشتری می باشد

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آ دیجیتال مارکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجیتال مارکت ارسال شود.

 7 روز ضمانت بازگشت کالا

در صورتیکه کالای خریداری شده، دارای عیب و یا نقص باشد، تا 7 روز بعد از تحویل کالا به مشتری امکان ارجاع کالا و دریافت وجه پرداختی وجود دارد. لازم به ذکر است که مشتری باید ظرف مدت 7 روز درخواست ارجاع کالا را به صورت ایمیل و یا تلفنی اعلام کند. در اینصورت هزینه پستی ارسال و بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود و از وجه پرداختی ایشان کسر خواهد شد.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در دیجیتال مارکت به اتمام برسد، و ما امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

بازگشت وجه

با توجه به نوسانات قیمت در صورت موجود نبودن و یا افزایش قیمت کالا ها پس ار ثیت سفارش وجه واریزی بین 1 الی 3 روز کاری به حساب مشتری واریز می شود.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در آدُر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در آدُر قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دیجیتال مارکت نمی‌تواند موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجیتال مارکت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *